טכנולוגיות בנייה חדשניות ומתקדמות עם פנלבר

קצת עלינו

חברת פנלבר הוקמה על ידי היזמים אילן ובר עראמי. בעלי ניסיון רב בבנייה מתקדמת המושתת על שלד פלדה, משלב התכנון ועד לגמר ביצוע הפרויקט. בעלי היכרות מעמיקה בנושא תבע”ות ורישוי, קשרי עבודה עם הרשויות השונות, קבלנים שונים ויזמי נדל”ן מהמובילים בענף. הבאת ניסיון עסקי וניהולי רב שנים בהקמת חברות בתחום ההיי–טק וניהולן.

יתרונות הבניה המתקדמת

בניה ירוקה

חיסכון בחומרים – כ-90% מחומרי הבניה ניתנים למחזור או לשימוש חוזר, כולם ידידותיים לסביבה בעת הייצור ולשימוש חיסכון במים – שיטת הבניה המתקדמת חוסכת עד כ-90% מים בתהליך הבניה לעומת בניה בשיטה רגילה בניה ידידותית לסביבה – הבית, כולל מערכות חשמל מים ואינסטלציה מיוצר במפעל תחת בקרת איכות גבוהה המאפשר .דיוק רב במידות המבנה וחיסכון עצום בפסולת בניה חיסכון בשטח – הגדלה של 10% משטח חלל הבית לעומת בניה בשיטה רגילה

שלד חזק ובטוח

שלד המבנה בנוי כולו מפלדה בעלת ציפוי מיוחד המקנה עמידות גבוהה ביותר לקורוזיה ורטיבות (ציפוי גלוון, ציפוי אלוצינק וציפוי סגסוגת אבץ מגנזיום). כל הקורות והבריגים מיוצרים ונחתכים .במפעל לפי מידות מדויקות של תוכנית השלד.

בידוד תרמי וחיסכון באנרגיה

קירות וגג המבנה מכילים מספר שכבות בעלי חומרים ייחודיים לצורך בידוד טרמי ואוורור מלחות ורטיבות, המשפרים באופן ניכר את אפקט הבידוד של מעטפת המבנה ומונעת את תופעת הגשר .התרמי הבית עומד בדרישות הבנייה של יעלות אנרגטית ביותר מ-75% ומבטיח שחלל הבית יישאר חם בחורף וקריר בקיץ.

אקוסטיקה וביטול רעשים

שכבת בידוד אקוסטית נמצאת במערכת הקירות החיצונית, הפנימית וברצפות בין קומות המגורים. השכבה האקוסטית ניתנת לשינוי בהתאם לדרישת הלקוח. בעזרת מגוון רב של חומרים בעלי עובי וצפיפות משתנה ניתן להכין חדרי מוזיקה, בידור וחדרי עבודה נטולי הפרעות.

בניה מהירה ונוחה

יצור הבית במפעל מאפשרת התקנה פשוטה וקלה באתר הבניה המקצרת באופן משמעותי את משך הבניה. אתר הבניה ידידותי לסביבה, כמעט ללא זהום של אבק או ביוב. לדוגמה, זמן התקנה של בית בגודל 200 מטרים רבועים לוקח עד חצי שנה בשיטת הבניה .המתקדמת לעומת כשנה בשיטת בניה רגילה.

עמידות לרעידות אדמה ורוחות

הבית עמיד מפני רוחות עזות ולרעידת אדמה עד רמה של 9 בסולם ריכטר. העמידות הגבוה של המבנה לאיתני הטבע נוצר משילוב ייחודי של שלד הפלדה המקנה תכונות של חוזק וגמישות, חיבורים והתקנים מיוחדים הנותנים חיזוק נוסף למפרקיי השלד ומשקלו .הנמוך של המבנה כ1/6-1/4- ממשקלו של בית מבניה רגילה.

עמידות אש

מערכות הקירות והגג מכילים חומרים מעכבי בעריה בסטנדרט A, הגבוה ביותר. עמידות האש של קירות החוץ עולה על שעתיים .וקירות הפנים עולה על שעה.

מערכת הקירות ומניעת רטיבות

שכבת נשימה חד כיווני הממוקמת מאחורי שכבת החיפוי החיצונית, פועל בעיקרון של הסעת אוויר חם ומונעת בצורה יעילה את .חדירתם של לחות וחומרים קורוזיים נדיפים לקירות המבנה.

בניה מודולרית

עובי הקירות הפנימיים הוא כמחצית מעובי קיר רגיל, עקב כך חלל הבית גדל ב-10% רוב משקל הבית מורכב מהקירות החיצוניים, לכן חלל הבית גמיש לשינויים תכנוניים ועיצוביים. במידת הצורך אף ניתן לשנות את החלל הפנימי .בקלות רבה ללא צורך בשיפוץ ארוך, יקר ומלכלך.

שיטת הבניה המתקדמת

מחיצות הפנים יבנו ברמת גימור מוחלטת הכוללת:

תהליך הבניה

יעיל, ירוק וקצר
מתבצע בכמה שלבים שחלקם במקביל.

שלב 1: כ-5 חודשים.
הכנת תוכניות הבניה שיוכנו על ידי אדריכלי החברה או של הלקוח.
לאחר אישור ועדה לתוכנית אדריכלית, שליחתה לצוות המהנדסים הסיניים לצורך הכנת תוכניות שלד .המבנה והתאמתם במידת הצורך לשיטת היצור במפעל .ייצור חלקיי המבנה במפעל, והכנתם למשלוח . במקביל לפעולות אילויחלו בהכנת הקרקע והקמת יסודות המבנה באתר הבניה.

שלב 2: כ-2 חודשים.

הובלת חלקיי המבנה מהמפעל לאתר הבניה בארץ, במקביל לקבלת היתר בניה.

שלב 3: 2-4 חודשים.
הרכבת הבניין עד גמר עבודה.
זמן מוערך לבניית בית צמוד קרקע: בין חודש לחודשיים.

זמן מוערך לבניין בעל ארבע קומות: כ3 חודשים
תהליך הבניה מרגע קבלת היתר הבניה ועד לסיום הבניה פחות משנה!